HENT promoteringskampanjen - på Brand center:
PEOPLE OF ACTION - PEOPLE OF ACTION - PEOPLE OF ACTION - PEOPLE OF ACTION - PEOPLE OF ACTION
People of Action er en undersøkelsesbasert «public-image» kampanje som er designet for å fortelle Rotarys historie på en overbevisende måte. Kampanjen er mer enn en reklame kampanje, den er et verktøy som medlemmene kan bruke for å vise hvilken påvirkning Rotary klubber kan ha. Kampanjen portretterer Rotarianere som «people of action» - profesjonelle, samfunnsengasjerte, og ledere som deler engasjement og lidenskap for å forbedre verden som er rundt oss. Kampanjen støtter opp om Rotarys visjon og reflekterer essensen av denne.
Her finner dere lenker til noen av bildene i kampanjen:
Facebook cover | Facebook posting | Instagram |
Rotarys visjon:
Together, we see a world where people unite and take action to create lasting change — across the globe, in our communities, and in ourselves.
Vår essens:
Rotary joins leaders from all
continents, cultures, and occupations to exchange ideas and take action for
communities around the world.
PROMOTERE "THE PUBLIC IMAGE OF ROTARY"
"People of Action" kampanjen fokuserer mot å heve bevisstheten
og forståelsen for Rotary.
Selv om mange mennesker kjenner Rotary navnet, forteller vår
undersøkelse oss at for mange prospektive medlemmer og støttespillere ikke
forstår hvem vi er eller hva vi gjør.
"People of Action" kampanjen bidrar til å øke folks bevissthet og Rotary er avhengig i at klubber viser hvordan de er med på å gjøre en forskjell i eget lokalsamfunn. Når klubber forteller "People of Action"-fortellinger bringer de Rotarys visjon til live på en forståelsesfull og relevant måte.